کتاب الکترونيکي طنزنوشته هاي ابراهيم نبوي با فرمت جاوا

من هميشه يکي از خوانندگان پروپاقرص مقالات طنز ابراهيم نبوي بودم. اما هميشه نمي توانستم پاي کامپيوتر نشسته، آنها را بخوانم. آشنايي با نرم افزار ساخت کتاب الکترونيک اين ايده را به من داد تا هرچه را که خواندنش را به بعد موکول مي کردم و هيچ گاه فرصت خواندنش دست نمي داد، به صورت کتاب الکترونيک روي گوشي ام داشته باشم.

از مقالات نبوي شروع کردم. پس از اتمام تبديل آنها به فرمت جاوا نسخه اي از آن را به همراه توضيحاتي براي نبوي ايميل کردم تا در صورت تمايلش با افزودن مقدمه اي از خودش آن را براي دانلود در سايت شخصي اش قرار دهد. متاسفانه پس از ارسال مجدد و چندين باره ان ايميل جوابي دريافت نکردم. به هر حال اکنون که قصد دارم وبلاگ شخصي خود را به صورت فعال داشته باشم آخرين نسخه اين کتاب را براي دانلود قرار مي دهم.

اين کتاب را از اينجا دريافت کنيد

0 بازخورد به 'کتاب الکترونيکي طنزنوشته هاي ابراهيم نبوي با فرمت جاوا'

ارسال یک نظر