من آمادگي باور همه نوع بي رحمي و قساوت از سوي سربازان گمنام امام زمان را دارم

دقايقي پيش مطلبي خواندم از قول دستيار يک پزشک جراح درباره عمل جراحي بر روي يکي از بازداشت شدگان اخير که مورد تجاوز جنسي قرار گرفته بود. نمي دانم تا چه حد مي توان به اين گونه خبرها اعتماد کرد. اما هربار که چنين خبرهايي مي خوانم با خودم مي گويم ان شا الله که دروغ است، همان هنگام اين سوال در ذهنم نقش مي بندد که آيا چنين خبرهايي به گوش خامنه اي هم مي رسد؟ جوابش را نمي دانم ولي اين را يقين دارم که اگر مي رسد او بي هيچ درنگي آن را کذب مي داند. خبرهايي از اين قبيل آنقدر زياد و سابقه سربازان گمنام امام زمان آنقدر درخشان است که باور آن را بسيار آسان مي سازد. من اگر امثال خبر فوق را باور نکنم گريه هاي خانم کتايون آذر را به آساني باور مي کنم که از وحشيگري و تجاوز فردي به نام حاج آقا صفايي به او که دختري معصوم و بيگناه بوده تعريف مي کند. من ماجرايي را که بابک داد تعريف مي کند باور مي کنم. من آنچه را فرشته قاضي گفته و نوشته باور مي کنم. من آمادگي باور همه نوع بي رحمي و قساوت از سوي سربازان گمنام امام زمان را دارم. من بي عدالتي آقاي خامنه اي را باور مي کنم.
اما شما هموطنان عزيزم که مورد ظلم و تجاوز اين از خدا بي خبران قرار گرفته ايد!
من از روي شما خجلم. من از اينکه گاهي به اين واقعيت دردناک که به شما تجاوز شده، شک کرده ام شرمسارم. من از اينکه نتوانسته ام همپاي شما به خيابان ها بيايم شرمسارم. من از اينکه در ميان مردمي زندگي مي کنم که دم خروس را مي بينند و قسم حضرت عباس را باور مي کنند شرمسارم. من از اينکه بعضي از مردم ما مثل گوسفند هرچه را که از تلويزيون مي بينند، باور مي کنند شرمسارم. اما اين را بدانيد که هيچ کس با شنيدن آنچه بر شما رفته تحقيرتان نخواهد کرد. شما شهيد و شاهديد. خوب گوش کنيد. صداي فروريختن بنيان ظلم و بيدادشان به گوش مي آيد و شما باعثش هستيد. اما قدم آخر را هم خود شما بايد برداريد. با افشاي تجاوزهايي که به شما شده آخرين ضربه را هم خود به پايه هاي سست اين نظام دروغ و ريا وارد کنيد. مطمئن باشيد نگاه مردم به فردي که مورد تجاوز قرار گرفته آنگونه نيست که شما مي پنداريد.
اندکي صبر سحر نزديک است.

0 بازخورد به 'من آمادگي باور همه نوع بي رحمي و قساوت از سوي سربازان گمنام امام زمان را دارم'

ارسال یک نظر