آقاي موسوي! آقاي خاتمي! پيشاپيش تکذيبيه اي براي اعترافات روزهاي آينده تان آماده و منتشر کنيد

آقاي موسوي!
حتي همه ارادتي که به آقاي خاتمي داشته و دارم نتوانست مرا قانع کند که در انتخابات شرکت کنم و به ايشان راي بدهم. اما اين بار براي راي به شما (و پيش از اعلان حضورتان به آقاي خاتمي) لحظه شماري مي کردم. آقاي موسوي شما تا اينجا آنقدر مردانه ايستاده ايد که در مقابل راي ناقابل من باهم بي حساب شده ايم. هرچند يقين مي دانم شما مردي نيستيد که ميدان را خالي کنيد.
آقاي موسوي!
کودتاچيان درندگي و خشونت را به نهايت رسانده اند. هيچ بعيد نيست که فردا شما را بر همان صندلي بنشانند که امروز آقاي ابطحي را نشانده اند. و من هيچ از شما نخواهم رنجيد اگر شما هم همين حرف هاي ابطحي و عطريانفر را بزنيد و در وصف و کرامات خامنه اي سخن ها بگوييد. اما از شما خواهش مي کنم شما نيز چون مرحوم بازرگان پيش از آنکه دربند شويد به همه اعلام کنيد که "از الان همه ی حرف هایی را که از قول من در زندان زده می شود یا خودم می زنم تکذیب می کنم" تا شايد ما راحت تر بتوانيم آن دسته از مردم که آسان فريب اين بي دينان را مي خورند را قانع کنيم که اين اعترافات ارزشي ندارد.
آقاي خاتمي!
کيهان و کيهانيان شمشير خود را از رو بسته اند و در آرزوي روزي هستند که شما را هم درکنار ابطحي و عطريان فر بنشانند. شايد هيچ گاه گمان نمي کرديد دامنه بازداشت ها تا رييس دفتر شما گسترش يابد. با داشتن اين تجربه هيچ بعيد ندانيد که شخص شما را هم شامل گردد. پس شما هم پيشاپيش تکذيبيه اي براي اعترافات روزهاي آينده تان آماده و منتشر کنيد. شايد اين کار شما از بار تبليغاتي منفي اين نمايش هاي امروز هم بکاهد.
آقاي هاشمي رفسنجاني!
شترسواري دولادولا نمي شود. مخصوصا در سن هفتاد و پنج سالگي، آن هم با اين شتر سرکش که احمدي نژاد هر دم سيخي به آن مي زند. شايد وقت آن رسيده که سياست نه سيخ بسوزد، نه کباب را کنار بگذاريد. اگر هنوز اين رهبر جنايت کار را دوست خود مي دانيد يا اگر توان و جسارت آن را نداريد (و يا صلاح نمي دانيد) که با وجود همه بي درايتي ها و بي عدالتي هايش اقدامي در جهت برکناريش انجام دهيد، لااقل آنقدر جوانمردي داشته باشيد که در مراسم تنفيذ اين چوپان دروغگو شرکت نکنيد. اين کار را به پاس حرمت خون جوانان شهيد اين اتفاقات و احترام به خانواده هاي آنان و ديگر آسيب ديدگان اين حوادث انجام دهيد. هرچند خبرهاي اين روزها پيش بيني همين رفتار را از شما دارند اما براي اتمام حجت لازم دانستم که باز به شما يادآور شوم که سال هاي زيادي از عمر شما باقي نمانده و اين شتر در خانه شما هم خواهد خوابيد. در آخرين سال هاي عمرتان نامي خوش از خود باقي بگذاريد.

0 بازخورد به 'آقاي موسوي! آقاي خاتمي! پيشاپيش تکذيبيه اي براي اعترافات روزهاي آينده تان آماده و منتشر کنيد'

ارسال یک نظر